Klachten:

Uiteraard hoop ik dat iedereen tevreden is over zijn bestelling. Maar helaas kan het altijd voorkomen dat een product niet aan de verwachting voldoet, dat er iets defect is geraakt of dat er iets ontbreekt. Ben je ergens ontevreden over? Laat het zo snel mogelijk weten, ik zal er alles aan doen om alles zo snel en netjes mogelijk op te lossen. In dit geval kan je het beste een mail sturen naar info@pittigstoer.nl of een bericht via whatsapp sturen naar +31642125083. Probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven wat het probleem is en het liefst met foto, zodat ik het op de juiste manier kan oplossen.

 

Garantie:

Ik doe uiteraard mijn best om elke bestelling in de best mogelijke conditie af te leveren. Toch kan het helaas wel eens voor komen dat een product beschadigd is, dat er tijdens het transport iets mis is gegaan, of dat je om een andere reden aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om een gebrek binnen 2 maanden na constatering te melden. Mocht het blijken dat dit gebrek onder de garantie valt, dan ontvang je kosteloos een nieuw product.

 

Ruilen:

Wil je jouw bestelling om welke reden dan ook ruilen? Dat kan tot maximaal 14 dagen na de ontvangstdatum. Laat dit zo snel mogelijk weten via info@pittigstoer.nl. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. In geval van gepersonaliseerde producten of producten die op een andere manier op maat zijn gemaakt zullen alle gemaakte kosten belast worden aan de klant. Zie voor alle regels de Algemene voorwaarden.

 

Retour en retourvoorwaarden:

Als de producten niet aan de verwachtingen voldoen mogen de producten volgens de wet “kopen op afstand”  met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Pittig Stoer zal het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen terug storten. Uitzonderingen hierop zijn producten die op maat zijn gemaakt, zoals gepersonaliseerde items, of producten die speciaal op verzoek van de klant zijn ontworpen, aangepast en geproduceerd. In dat geval wordt het aankoop bedrag minus de kosten voor de op maat gemaakte producten aan u overgemaakt. Pittig Stoer behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel al is gebruikt, wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of wanneer de goederen niet in originele verpakking retour zijn verzonden.

 

Wat te doen bij een retourzending:

  • het artikel dient niet gebruikt, ongedragen, ongewassen, onbeschadigd, geurvrij en rookvrij te zijn;
  • het artikel kan niet worden geruild of geretourneerd wanneer de was- of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd;
  • meld binnen 14 dagen een retour aan door een mailtje te sturen naar info@pittigstoer.nl, o.v.v. het bestelnummer, je ontvangt dan een RMA nummer waarmee de producten retour gestuurd kunnen worden.
  • zorg vervolgens, ook weer binnen 14 dagen, dat de retourzending bij Pittig Stoer binnen is, doe de pakbon in de doos. Zorg ervoor dat de retour goed verpakt is, mocht het product beschadigd binnenkomen, dan kan het zo zijn dat de kosten hiervan op jouw orderbedrag in mindering gebracht worden;
  • bij een geaccepteerde retourzending wordt het door jouw betaalde bedrag binnen 14 dagen terug gestort.

Het retouradres is:

Pittig Stoer

H.J.M. Keijzerlaan 51

1715 AC Spanbroek

 

Bekijk hier de Algemene voorwaarden